یخچال های پزشکی

۳ بازديد

MD 72/120/294:

داروهای حساس به حرارت، واکسن‌ها، محصولات دارویی و پزشکی باید در محیط سرد نگهداری شوند و این محصولات نیاز به شرایط نگهداری پایدار دارند که توسط یخچال معمولی تضمین نمی‌شود.

یخچال های پزشکی سری MD به طور خاص برای بهینه سازی ذخیره سازی این محصولات با ارزش طراحی شده اند. ساختار ناهموار آنها در فولاد ضد زنگ با عایق پلی یورتان با چگالی بالا و خنک کننده کارآمد و بازیابی سریع دما پس از باز شدن درب ترکیب شده است که شرایط ذخیره سازی را بهینه می کند.

یخچال های پزشکی سری MD توسط N-Smart™ تغذیه می شوند که دارای حافظه داخلی ذخیره دما تا ده سال با فواصل یک ساعته به صورت دیجیتال و گرافیکی است. با استفاده از اتصال Wi-Fi و برنامه N-Mobile™، یخچال های پزشکی سری MD را می توان در هر کجا ردیابی کرد و اعلان را می توان فورا دریافت کرد. ایمنی نمونه با قابلیت شنیداری، بصری، در باز و سیستم هشدار از راه دور NuveWarn اختیاری، به‌علاوه یک پیام متنی AlerText™ اختیاری به چندین تلفن همراه، در اولویت قرار دارد. ارسال ایمیل تا پنج آدرس ایمیل در صورت بروز هر گونه خرابی ارائه می شود زیرا هشدارهای استاندارد به طور مستقل توسط یک باتری شارژ شده دائمی تغذیه می شوند.



یخچال های پزشکی MD 72/120/294
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.