انکوباتور CO2

۴ بازديد

EC 160: 

EC 160 با مفهوم محفظه تمیز گوشه های گرد، بدون شکاف (حتی در سیستم قفسه بندی) برای پنهان کردن آلاینده ها و با گردش ملایم هوا، برای مقاومت در برابر آلودگی و محافظت از فرهنگ های ارزشمند شما طراحی شده است. دمای سریع و بازیابی CO2، بدون هیچ گونه افزایش بیش از حد، این محافظت قابل توجه را ادامه می دهد.

سیستم کنترل جامع N-Smart™ کاربر را به طور کامل با نمایش مقادیر پارامترهای تنظیم شده و واقعی آگاه می کند. در صورت بروز هر گونه وضعیت هشدار، می توان از انواع هشدارها فراخوانی کرد. با استفاده از اتصال Wi-Fi و برنامه N-Mobile™، EC 160 را می توان در هر نقطه ردیابی کرد و اعلان را می توان فورا دریافت کرد. ایمنی نمونه با سیستم هشدار صوتی و تصویری و سیستم هشدار از راه دور NuveWarn اختیاری، به‌علاوه یک پیام متنی AlerText™ اختیاری برای چندین تلفن همراه در اولویت قرار دارد. ارسال ایمیل تا پنج آدرس ایمیل در صورت بروز هرگونه مشکل به صورت استاندارد ارائه می شود.

ضدعفونی مرطوب در دمای 90 درجه سانتیگراد توسط NüveDis™ یک محفظه تمیز را تضمین می کند. برداشتن قفسه ها و قفسه ها (فقط 20 ثانیه!) امکان استفاده از گزینه ماوراء بنفش nUVeray را فراهم می کند که می تواند در مدت زمان بسیار کوتاهی استریل شود.



انکوباتور CO2 EC 160
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.